Veelgestelde vragen

0 Vragen gevonden met "" als onderwerp

De verzendkosten zijn € 0,00 bij bestellingen boven € 75,00, hieronder wordt € 7,95 in rekening gebracht (bedragen incl. BTW).

Hoe meer u bestelt, des te lager uw stuksprijs wordt. Omdat onze prijzen opgebouwd zijn in staffels krijgt u dus korting als u een aantal in een hogere staffel afneemt. Deze korting wordt direct voor u in de prijs meegerekend.

U kunt eenvoudig direct online betalen via:

- Bancontact
- PayPal
- Kredietkaart: American Express, Maestro, MasterCard en VISA
- Bank overschrijving (vooruitbetaling)
- Belfius Direct Net
- Achteraf betalen via Riverty (alleen particulier)


Hieronder worden onze betaalmethoden voor u uitgelegd:

Als u kiest voor betaling via Bancontact, wordt uw betaling per direct online afgehandeld binnen de beveiligde omgeving van CM.com Nadat uw betaling succesvol is afgerond, ontvangt u direct een email met daarin de orderbevestiging/factuur en wordt uw bestelling vrijgegeven.
Als u kiest voor de betaalmethode PayPal, wordt uw betaling per creditcard direct online afgehandeld binnen uw beveiligde persoonlijke omgeving van PayPal. Nadat uw betaling succesvol binnen PayPal is afgerond, ontvangt u direct een email met daarin de orderbevestiging/factuur en wordt uw bestelling vrijgegeven.
Als u kiest voor betaling via kredietkaart, wordt uw betaling direct online afgehandeld binnen de beveiligde omgeving van CM.com Nadat uw betaling succesvol is afgerond, ontvangt u direct een email met daarin de orderbevestiging/factuur en wordt uw bestelling vrijgegeven.

Als u kiest voor de betaalmethode 'Bank overschrijving', maakt u het bedrag op een later tijdstip over vanaf uw bank aan de rekening van CM.com. Wanneer u niet direct online kunt betalen dan is deze betaalmethode voor u de meest geschikte.

U krijgt twee aparte e-mails toegestuurd;
- Van Enveloppenland.be met de orderbevestiging/factuur als PDF bestand.
- Van CM.com met de betaalinstructie.

Deze emails kunt u afdrukken of doorsturen naar de financiële administratie zodat de betaling kan worden overgemaakt.

De snelheid van het bankverkeer heeft hierbij invloed op de levertijd. Zodra de betaling succesvol is afgerond, ontvangt u direct een email ter bevestiging dat uw bestelling is vrijgegeven.

Als u kiest om de bestelling via Belfius te betalen, wordt uw betaling online afgehandeld binnen een beveiligde omgeving van uw eigen vertrouwde bank. Belfius werkt met een uitgestelde betalingsverwerking, het kan dus enige tijd kosten voordat wij de betaling hebben ontvangen en de order kunnen vrijgeven. Mocht u de snelst mogelijke levertijd nodig hebben, dan adviseren wij u een andere betaalmethode te kiezen.
Als u kiest voor betaling via Riverty betaalt u pas na ontvangst van uw bestelling. Alle particulieren ouder dan 18 jaar kunnen hier gebruik van maken. U kunt de betaling achteraf binnen 14 dagen voldoen.

Nadat u door Riverty online bent getoetst op kredietwaardigheid wordt uw bestelling direct vrijgegeven. U kunt vervolgens gebruik maken van de betalingstermijn.

U krijgt twee aparte e-mails toegestuurd;
- Direct: een email van ons met daarin de orderbevestiging/factuur.
- Na enkele dagen: een digitaal betaaloverzicht van Riverty met de betaalinstructies.

Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met Riverty. Meer informatie over betalen via Riverty kunt u terugvinden via de website van Riverty.
 

U ontvangt altijd een factuur waarbij alle noodzakelijke gegevens staan vermeld voor uw administratie, waaronder de betaalde BTW, ons KvK-nummer, BTW-identificatienummer, IBAN nummer en BIC Code.

De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van de geselecteerde keuze en het moment waarop u de bestelling plaatst. De actuele levertijd wordt altijd in de winkelwagen aangegeven middels een groene tekst.
Op onderstaande data zijn wij gesloten:
 
  • 25.12.2024
  • 26.12.2024
  • 27.12.2024
  • 01.01.2025
Orders die rondom deze data worden geplaatst, zullen met een aangepaste levertijd worden verwerkt.

Uw bestelling wordt persoonlijk afgegeven, echter indien niemand aanwezig is wordt het binnen 48 uur nogmaals geprobeerd. Mocht wederom niemand aangetroffen worden, ontvangt u een afhaalkaart waarmee u de bestelling bij het dichtst bijzijnde postkantoor of depot kunt afhalen.

Uiteraard kan Enveloppenland.be uw bestelling op een ander adres laten bezorgen, voordat u overgaat tot betaling wordt gevraagd naar het afleveradres.

Helaas is het niet mogelijk uw bestelling zelf af te halen.

Indien u verschillende producten besteld, is het mogelijk dat deze onafhankelijk van elkaar worden afgeleverd.

Wij hebben webshops in meerdere landen. U kunt voor bezorging in een van de volgende landen eenvoudig online bestellen:
 
Wilt u uw bestelling in een ander land laten bezorgen? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.
Zodra uw bestelling is ingepakt, ontvangt u direct een email van ons met de track en trace link van de vervoerder. Daarmee kunt u de levering van uw pakket volgen. 

Bij Enveloppenland.be kunt u snel, overzichtelijk en eenvoudig in enkele stappen bestellen: shoppen, winkelwagen, adresgegevens, betaalmethode, controleren, betalen.

 

1: Shoppen

  • Kies een product.
  • Kies de kleur, afmeting en vul het gewenste aantal in.
  • U kunt uw product toevoegen aan uw winkelwagen.

2: Winkelwagen

  • Controleer hier of uw bestelling correct en compleet is.
  • U kunt eventueel verder winkelen om meer aan uw winkelwagen toe te voegen of u kunt direct doorgaan naar de adresgegevens.

3: Adresgegevens
  • Vul uw factuuradres en contactgegevens in.
  • Eventueel kunt u kiezen voor een afwijkend afleveradres.

4: Betaalmethode
  • Kies hier de door u gewenste betaalmethode.

5: Controleren
  • Voordat u gaat betalen, krijgt u de bestelling nog een keer te zien zodat alles nog kunt controleren. Zo weet u zeker dat alles 100% correct is voordat u overgaat tot betaling.

6: Betalen
  • U wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van de gekozen betaalmethode en u kunt de bestelling vervolgens afronden.

Nadat de bestelling succesvol is afgerond, wordt de order vrijgegeven. U ontvangt dan per email een orderbevestiging/factuur. Wij zullen uw bestelling verwerken en volgens de bevestigde levertijd bij u afleveren.

Indien u een aantal wenst te bestellen dat groter is dan de staffels op de website, kunt u hiervoor uiteraard contact met ons opnemen via het contactformulier.

Nee, zodra uw bestelling volledig is afgerond en is vrijgegeven, wordt deze direct verpakt en verzonden.
Voordat uw order is verpakt is het natuurlijk nog wel mogelijk om de order te annuleren.

Heeft u verkeerd besteld of wilt u toch iets wijzigen? Neem dan in ieder geval direct contact met ons op via tel. 03 500 93 53.

Ondanks ons zeer grote assortiment, kan het gebeuren dat een artikel uitverkocht is.
Maar u zult bij ons zeker een alternatief vinden, als u even verder zoekt.

Onze klantenservice is tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar. Buiten kantooruren kunt u uw vraag altijd per email stellen. U kunt het telefoonnummer terugvinden via het contactformulier of stuur een email naar info@enveloppenland.be. Wij zullen uiterlijk de eerstvolgende werkdag antwoord geven op uw vraag.

Ondanks dat wij er alles aan doen om u naar teveredenheid van dienst te zijn kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Mocht u een klacht hebben dan willen u vriendelijk verzoeken deze per e-mail aan ons kenbaar te maken. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen uw klacht dan zo spoedig mogelijk opnemen en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

U kunt uw klacht mailen naar: info@enveloppenland.be
Toch liever telefonisch contact, dan kunt u bellen naar: 03 500 93 53

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Enveloppenland.be bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie:

Willemsparkweg 193
1071 HA Amsterdam (NL)
Tel. 00 31 20-4714397
Fax. 00 31 20-6229819
https://www.webshoptrustmark.be

Vragen worden op werkdagen binnen 24 uur beantwoord. Vragen die op vrijdag na 17:00 uur en in het weekeinde worden gesteld, worden op de eerstvolgende werkdag beantwoord.

Ja. Wij leveren zowel aan bedrijven als aan particulieren. U kunt de enveloppen dus voor uw bedrijf, maar ook voor privégebruik bij ons bestellen.

Niet alle enveloppen/verpakkingen passen door de brievenbus. Te grote poststukken worden als pakketpost verrekend, te kleine poststukken kunnen überhaupt niet verzonden worden. Houdt daarom altijd rekening met de vereisten voor verzending per brievenbuspost.
 

Enveloppenland.be zorgt ervoor dat uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld en niet aan derden worden doorgespeeld tenzij dit noodzakelijk is voor de aflevering van uw bestelling.

U kunt de algemene voorwaarden onderaan de website terugvinden.

Hieronder kunt u de meest voorkomende standaardmaten terugvinden en de daarbij behorende afmetingen.

  • B4: 250 x 353 mm
  • B5: 176 x 250 mm
  • B6: 125 x 176 mm
  • C3: 324 x 458 mm
  • C4: 229 x 324 mm
  • C5: 162 x 229 mm
  • C5/6: 114 x 229 mm
  • C6: 114 x 162 mm
  • C6/5: 114 x 224 mm
  • C7: 81 x 113 mm
  • C7/6: 81 x 162 mm
  • EA3: 312 x 441 mm
  • EA3/2: 156 x 441 mm
  • EA4: 220 x 312 mm
  • EA4/2: 115 x 312 mm
  • EA5: 156 x 220 mm
  • EA5/6: 110 x 220 mm
  • EA6: 110 x 156 mm
  • EA7: 78 x 110 mm
  • EB4: 262 x 371 mm
  • EB4/2: 131 x 371 mm
  • EB5: 185 x 262 mm
  • EB6: 131 x 185 mm
  • EB7: 92 x 131 mm
  • EB8: 65 x 92 mm
  • E4: 280 x 400 mm
  • EC4: 240 x 340 mm
  • EC4/2: 120 x 340 mm
  • EC5: 170 x 240 mm
  • EC6: 120 x 170 mm
  • EC7: 85 x 120 mm
Bekijk via deze link het beschikbare assortiment per formaat: alle enveloppen formaten

 

  • Als u een A4 vel, brochure of tijdschrift wilt versturen, gebruikt u een envelop op formaat C4: 229 x 324 mm.
  • Heeft u een brochure met enige dikte? Gebruik dan een A4+ envelop of groter.
  • Een A4 over de breedte gevouwen, wordt een A5 en hierbij past de envelop 162 x 229 mm.
  • Een A4 tweemaal gevouwen, wordt A7 en past in een envelop met afmeting 110 x 220 mm.
  • Een A5 over de breedte gevouwen, wordt een A6 en hierbij past de envelop 114 x 162 mm.
  • Wenskaarten passen dikwijls prima in een vierkante envelop 170 x 170, of 165 x 165 mm.
  Papierkwaliteit 75 gm2 80 gm2 90 gm2 100 gm2 110 gm2 120 gm2 140 gm2 160 gm2 200 gm2
Formaat                    
C6 114 x 162 mm 3,56 3,82 4,28 4,75 5,23 5,70 6,65    
C6/5 114 x 224 mm 4,77 5,08 5,72 6,35 6,99 7,62 8,89    
C5/6 114 x 229 mm 4,84 5,22 5,81 6,45 7,10 7,74 9,03 10,32 12,90
C5 162 x 229 mm 6,86 7,32 7,88 8,75 9,63 10,50 12,25 14,00 17,50
C4 229 x 324 mm   14,80 16,65 18,50 20,35 22,25 27,75 29,60 37,00
B6 176 x 125 mm   4,60 5,12 5,68 6,25 6,82 7,95    
B5 176 x 250 mm   8,68 9,77 10,85 11,94 12,80 15,19    
B4 250 x 353 mm   17,40 19,58 21,75 23,93 26,10 30,45 34,80 43,50
  220 x 220 mm 9,15 9,80 11,03 12,25 13,48 14,70 17,15    

 

Enveloppenland.be hecht veel belang aan een tevreden klant. Helaas kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent over uw ontvangen artikelen. U kunt uw bestelling daarom binnen de bedenktijd van 14 dagen (herroepingstermijn) aan ons terugsturen. Hanteer in dit geval altijd onderstaande retourprocedure:

1) Verstuur uw pakket indien mogelijk in originele verpakking retour naar onderstaand adres:

Enveloppenland.be
P/a. Koro Enveloppen, ingang expeditie
Beverwaardseweg 101
3077 GK – Rotterdam
Nederland

2) Voeg binnen uw pakket altijd het ingevulde retourformulier toe. Wij hebben het retourformulier samen met uw orderbevestiging/factuur per email naar u verstuurd. Zonder het ingevulde retourformulier kan uw retour niet worden verwerkt!

Na ontvangst van uw pakket en bovenstaande gegevens zullen wij een creditnota aanmaken en het betreffende bedrag (inclusief verzendkosten, indien van toepassing) binnen 14 dagen na ontbinding aan u terugbetalen. Voor de terugbetaling wordt hetzelfde betaalmiddel gebruikt als waarmee u ons heeft betaald.

Deze retourprocedure geldt voor alle standaard producten, maar niet voor klantspecifiek vervaardigde producten zoals bedrukte en/of geadresseerde enveloppen.
Enveloppenland.be biedt u de mogelijkheid om tal van enveloppen te laten voorzien van een zelf gekozen bedrukking. Zo kunt u uw zakelijke enveloppen voorzien van uw eigen logo, port betaald, uw retouradres en/of een afbeelding naar keuze.

Hoe werkt het? Heel eenvoudig! U kiest een envelop die u wilt laten bedrukken en bepaalt welke bedrukkingsoptie bij uw drukbestand hoort. Vervolgens plaatst u de bestelling. U ontvangt van ons de nodige sjablonen van de bestelde enveloppen. Deze gebruikt u om de bedrukking in op te maken en upload u vervolgens via onze website. Tot slot verzorgen wij de bedrukking zoals u heeft aangeleverd en leveren de enveloppen keurig en snel bij u af.

Wij bedrukken in zwart, 1 of 2 kleuren PMS of in full color (CMYK). Wanneer u een keuze maakt wordt direct aangegeven welke opties qua nabedrukking haalbaar zijn op de gekozen envelop. Heeft u een ander drukbeeld of wilt u bijvoorbeeld ook een eigen binnendruk ? Neemt u in dat geval contact met ons op via tel. 03 500 93 53 of stuur een email naar info@enveloppenland.be. Wij hebben ruime ervaring op het gebied van bedrukte enveloppen en kunnen alle nodige hulp en ondersteuning bieden.
Iedere envelop die met de post verzonden wordt, moet worden geadresseerd. Dit kunt u doen door te schrijven, stickeren of etiketteren. Een vaak tijdrovende klus nadat de enveloppen door ons zijn geleverd. Wij kunnen u geheel ontzorgen door niet alleen de envelop te leveren, maar ook nog eens te voorzien van al uw adressen! Deze drukken wij direct op uw enveloppen.

Wanneer u een envelop heeft gekozen wordt al aangegeven of deze door ons geadresseerd kan worden. Bestelt u deze optie erbij, dan hoeft u ons alleen nog maar een adressenbestand in Excel aan te leveren. Wij zorgen ervoor dat alle enveloppen netjes worden voorzien van de adressen uit uw adressenbestand. Dit scheelt u de nodige tijd en inspanning!

Uiteraard ontvangt u alle instructies en uitleg per email zodra u de bestelling heeft geplaatst. Of u nu een groot aantal adressen heeft of slechts enkele; het is vaak de moeite waard om de adressen alvast op uw enveloppen te laten aanbrengen voordat u deze gaat gebruiken voor uw verzendingen. Heeft u vragen of wilt u verdere uitleg? Neem dan contact met ons op via tel. 03 500 93 53 of info@enveloppenland.be.

Tip: u kunt deze optie ook gebruiken in combinatie met het bestellen van bedrukte enveloppen.
Enveloppenland.be commiteert zich aan de AANVULLENDE VERKOOPVOORWAARDEN VAN DE BRANCHE VERENIGING ENVELOPPEN (BVE) (deze vervangen de voorwaarden van de VVE gedeponeerd op 22 januari 1993 onder nr. 51/1993 ter griffie van de Arrondissementsrechtbank te Amsterdam.) De Leveringsvoorwaarden voor de Grafische Industrie blijven voor zover hiervan in deze aanvullende verkoopvoorwaarden niet uitdrukkelijk is afgeweken, van toepassing.

Het controleren van uw aangeleverde bestand(en) gebeurt met Enfocus PitStop Server, volgens de specificaties “SheetCmyk_1v3” van de van Gent Workgroup, welke in België en Europa als standaard aanleverspecificaties geldt voor de grafische industrie.
Klantenservice
Offerte aanvragen
Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 09:00 - 17:00

Heeft u geen antwoord gevonden op uw vraag?

Neem dan contact met ons op.
03 500 93 53
info@enveloppenland.be